Sluiten

Klachten?

Ondanks alle zorg die we besteden aan de bestellingen en de contacten met onze klanten kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je klachten? Dan vragen we je om deze te mailen naar [email protected] (vermeld daarbij het ordernummer ORD...). We nemen zo snel mogelijk contact met je op om te kijken hoe we het probleem kunnen oplossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur waar Bath&Living bij is aangesloten. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog nergens in behandeling is dan kun je de klacht deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »